Wednesday, July 9, 2008

assalamualaikum wa ahlan wasahlan ^_^


bismillahirrahmanirrahim......

alhamdulillah selawat dan salam kpd junjungan alam rasulullah S.A.W dan pengkut2nya yg dijalannya.alhamdulillah semalam bersamaan 8 julai 2008 akhirnya aku berjaya jugak mengaktifkan blog baru aku ini,walaupun artikel2 sudah aku post tp mukaddimah dr aku br ditulis,xperlah artikel tu pun dr koleksi aku jer sbb tu aku mskkn dulu.sbnrnya aku xderlah minat sgt nk wat blog ni,sbb aku rasa org yg wat blog ni mesti kn byk menulis n kn rajinla cari bnd baru,padahal aku mmg xpandai la tulis2 ni,lgpn antara membaca n menulis aku rase aku lebih kpd membaca,itupun baca hya yg aku minat jek.dgn sbb ini lah mak aku sell sound spy xyah beli kitab byk2 sbb bila aku kt umah mmg jarang dia tgk aku baca kitab huhu tp sebb time aku baca dia xnampak so xleh watpe la kn :) tp dgn pglmn aku ms kt kolej wat tesis dulu, aku rase tiba masanya utk aku menulis.sbg salah satu unsur dakwah aku tp dlm ms yg sama ia jugk dpt bg aku kerja dlm keadaan yg terlebih masa ni huhu n wujudnya blog ni pun ats bbrp sebb n permintaan yg xdpt aku nyatakan.peribahasa cina ade menyebut " Tinta, walaupun kelihatannya amat pucat dan mengering adalah lebih baik daripada memori yang paling hebat ".cmn korg rasa hebat x?ni belum peribahasa dr org islam lg huhu apepn aku harap blog aku ni akan dapat byk manfaat kpd sahabat2 n adek2 aku khususnya juga muslimin amnya,kpd kawan2 yg dah singgah aku ucapkan ribuan terima kasih,n kpd yg belum singgah sila2 la singgah.free je kan.....:) kpd yg nk bual2 aku dah sediakan ruang sembang,leh la nk bual2 tp klw nk makan ke minum ke wt sendirila.menu x disediakan,maklumla blog org bujang huhu juga xlupe aku alu2kan komentar2 atau kritikan yg membina serta cdgn2 yg boleh aku ketghnkan sbg topik perbualan.sekian.....

wassalam (^_^)

No comments: